Wednesday, April 7, 2010

Hati Ini Siapa Yang Tahu.

Banyak sangat benda yang jadi lately. Masa pun berjalan dan berlari berkejaran seindah bunga ditaman dengan cepatnya eventhough aku rase time kelas masa macam merangkak. Gila lama nak tunggu habis kelas. Ngaa. Takpe, menuntut ilmu dapat pahala weh. Free free je woi. Masa lain bile lagi ko nak cari pahala free free gini. Macam kau rajin sangat nak cari pahala pun. Ha, ingat tu brader.



Woo, tak sangke lah pulak aku ada gaya motivator juge pendakwah. Well, bakat terpendam siape tahu. Ngahaha riakla pule.



Apepun, aku tetap nak masa berlalu pantas. Lagi-lagi bulan April ni. April used to be one of my favourite month, but now no more. I despise April. Seriously. Uh uh, don't ask. Please don't ask. And I shall pronounce February happen to be my favourite month for now. Dahlah ada 28 hari je, Nak nak birthday orang tu pulak kan. Mane taknye. Wehehehehehehe gelak gatal


Pija pun cakap, all i need is time. Jadi aku percaya lah. Time really is precious, kan kawan-kawan? Barulah nak mengaku masa itu penting bla bla bla and alllllll. Before ni ade pernah kau kesahkah Aqilah? Fine, my bad. ceh, tibe mood serious. tah pape.


'Everybody makes mistake ah hah ah hah, but your mistakes in on purpose yeah yeahh, come on now everybody makes mistake. And MY mistake is on purpose.'

Actually tadi aku ngan Fairuz cipta lagu ni. Serious doh, ada rentak irama lagi. Dah kat blog camne pulak aku nak nyanyi kan. Entah camne tetibe dan-dan kitorang buat rap tadi. kahkah.

Fairuz you're the best. Ohh, the best ever lah! Ceh, tak ikhlas pun ni. Tolong jangan self obsessed. Tolonglah. Tolong ye. HAHAHA


Anyway, I still have time to fix everything up. And this time I am soo gonna make it right. I have faith on me.



See, berapa banyak aku guna perkataan 'time'. Korang perasan tak? Tak perasan? Hapedaa. Lantak koranglah. Malas aku nak layan.



Ok bye bye then!

3 comments:

Hadzwani Hasni said...

i thought july is ur fav month?so its february lah?

Fyruzs Zumangga said...

HAHAHAHAH. theme song tu. pergh sdp gile :P..
ye, aku memg best, kalo x tade sape nak tarik ko time nanges2 tu kan?.even aku kejam, tp hati aku baik..hahaha. sile muntah.

february? eh aku lahir feb jugaklah!! agagagagag

Keyla Perry said...

wani - ya laa, now its february pulak :P

feruz - jom weih buat konsert acapella. wakaka. yelah, ko mmg baek hati pong =.='


and mind you, aku gelak gatal disitu lps februari. dream on! AGAGA