Thursday, June 24, 2010

Cayalah!


Serius rasa nak muntah isi borang banyak-banyak. Isik benda sama tiga empat salinan. Pffftttt. Tapi takpelah, sebab nak jumpa abang Messi punya pasal, kenalah berkorban kan. Aitceh. Abang Messi woot woot


Hah, perasanlah tu. *jelir lidah*



Lepas tu harini Aqilah masak. As usual bangun awal. Awal dalam kurungan, sudah tentu. Bangun terus mandi lepastu ready ready nak masak. Sebab aku lapar gila, so kenalah masak. Cho tak masak (saje je ni nak suruh aku masak. Fine.) Eh beghape banyak word masak daa. Korek korek peti ais tejumpa bayam ungu tu. So aku pun ada idea TINGGGGGGGGGG, masak sayur bayam masak lemak. Favourite ohhhh!


Boleh pulak aku lupa macamane nak perah santan. Bahahahaha. So mintak tolong Cho lah kan. Dia memang bibik kat rumah pun, apelagi kamu setelkan santan. Bak kakcik nak masak.


Pastu cambest pulak kalau ada sambal belacan kan? Perhh layan gila kau. Sayur lemak dengan sambal belacan. Tambah ikan goreng. Makan panas-panas. Dengan air Ribena Cho buat. Memang selera abis makan tadi. Lauk simple je tapi ada sambal belacan Aqilah yang gila kawwwww meleleh air mata makan. Pedas amat. Ada berani?



Aku punya semangat nak showwy offyy kat blog apa aku masak sekali kamera kesayangan buat hal. Mengada ngada punya kamera. Sajalah tu nak sabotaj. Nak poyo sikit pun takboleh. Eeeee! Handphone aku ada astro je, almaklumlah handphone mahal. LOL


Eppp handphone aku ada flashlight ok! Jangan main main!



Haha.


ps. Happy Birthday Abang Messi! REAL Abang Messi ok. :P


No comments: