Thursday, June 17, 2010

Penangan Blog Hopping.

Oh baru lepas blog hopping. Penatnyaaaaaaaaaaaa hopping hopping hop hop. Aku dah lama tak blog hopping sebab aku malas nak baca blog orang dah sekarang ni. Dulu time zaman cuti SPM yang lama gila nak mampos tu blog hopping ni memang hobi aku lah. Best kot jadi stalker dehehehehehe. Sekarang aku bukak blog mereka yang istimewa je. Siapakah? Haha entah no comment


Aku bukak blog kawan-kawan rapat aku je pon tadi. Yang sama sama partner in crime aku zaman sekolah dulu. Ahh celake, aku rindu korang doh. Seee seee, korang buat aku teringat balek zaman muda dulu (macamlah tua sangat sekarang) Tengok blog korang buat aku merindu rindu serindu rinduuunyaaaaa. Terus aku follow blog korang. Sorrylah weh, baru nak follow. Aku memang dah bersara sikit dari dunia blog ni. Dulu semangat ah nak update. Tak caya tengok blog lama aku. Post banyak, and my profile aku pon dah beratus orang view. Eh tak sangka famous jugak aku dulu tihihihihiiihihi


suka hangout ngan makcik makcik gila ni. haha

Sekarang blog ni jadi tempat aku bermanja manja je kot. Cehcehhhh Ok muntah. Oh by the way, tomorrow is the big day for someone who is soooo dear to me. Haa surprise surpriseeeee, siapakah? TUNGGGUUUUUUUUUUUUUUUUUU. I am sooo gonna write something special for you sayangggg. Yang sampai buat kau menangis air mata darah. Kau tak menanges keluar air mata darah, SIAP. Aku ugut serious ni, serious. Serious aku serious ni. Serious ni aku ugut ni. Ngahah


Aku semangat nak letak gambar gambar sebab internet laju. Ahh sukelah hati nak letak gambar punnnnn.

WANTED! AKU RINDU DIORANG SUNGGUH SUNGGUH.

Ni still tak cukup korum lagi ni. Takde Amie, Fieq, Fiza, Mui. Kalau satu hari dapat gather balek, memang aku nak tidur dengan korang sambil pelok ketat ketat hahahahahahaah.


Ada sapa sapa teringin nak join?



1 comment:

airu said...

btol la...rindu kt kengkawan sume...
how nostalgic...wish to return back just like the old days....hehe. but the present is not bad either ;p

ntah kenapa ak asyik suke psl present ni....pdhal tkde mende sgt pon...lol