Sunday, June 6, 2010

Home Heaven.


Dalam family, aku adalah anak yang ketiga dari lima orang adik beradik. Dan akulah yang paling bertuah sebab aku merasa ada semua. Ada kakak, abang, adik perempuan juga adik lelaki. Bertuah kan I? You all ada ke? Takdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Haha gila poyo. Aku memang annoying pun semua orang tahu. Haha


Semalam pergi kenduri, aku tengah sebok sebok nak cari tempat duduk. Aku nak duduk sebelah abah aku kan. Abah aku pulak duduk sebelah kawan dia, yang aku tak kenal lah siapa pakcik itu.

Pakcik tu tiba tiba cakap camni :


Pakcik tu : Oh, ni anak bongsu ke? (sambil tunjuk kat aku)
Abah aku : Tak, yang ni yang ketiga.


HAHA SUKANYA HAKUUUUU, AKU ANAK BONGSU TU, WOOT WOOT.


Aku pun terus jeling Cho (adek bawah aku) Dia buat muka menyampah. Biaselah, orang jeles memang camtu. Wakaka.

Benda ni selalu je jadi. Orang selalu mistaken aku yang paling kecik, paling bongsu. Terasa comel disitu tihihihihihi. Aqilah, diam. Kalau pergi shopping pun auntie-auntie promoter mesti ingat aku adik, yang Cho tu kakak aku. HIHIHIHIHI comel betul I ni.


Pangggg, lempang diri sendiri.


Hapepunnn, memang aku paling kecik pun dalam family. Fakta kan. Nak buat cemane. Adik aku yang bongsu tu lagilah. Kalau dia ada mesti macam abang. Dahlah tinggi! Besar! Kuat makan! Mengade ngade! Haha tak puas hati dengan adik sendiri.

Pernah sekali kan, Ipan (name manje die. eee haktuih) ni debik belakang aku. Perh, seminggu aku kesengalan. Bengkak ok. Merah belakang aku. Tangan dia dahlah besar gajah! Debik aku yang macam semut ni. Cekodok betul. Tapi salah aku jugak sape suruh carik pasal dengan dia. HAHA PADANMUKA KAU AQILAH.


Aku memang selalu tak puas hati dengan Ipan ni. Dulu zaman aku dok somap labu dulu, dia selalu kecoh aku bawak baju kotor balik rumah. Bawak beg besar-besar balik rumah. Selalu kutuk kutuk aku pemalas basuh bajulah apelah (memang malas pun, so whaaat?) Tapi sekarang semenjak dia masuk MRSM, dia lagi teruk ok, siap hangkot bakul-bakul sekali, dalam penuh dengan baju kotor. OI, ATLEAST AKAK BAWAK BEG JE OK. KAMU BAWAK BAKUL LAGI OVER! HEHHH, GEDIK.

Baru kamu tau erti duduk asrama. Baru 3 bulan dah kecoh asyik nak balik. Akak duduk 5 tahun rilek je? Haaa, see the leg ahh. Gua kuat ni baiii. Iron woman. Princess Aqeela Tamina. Hah tu semua aku.






alamak berimannye yang baju putih tu. jaga aurat gitu wkwakwakwakwk



adik beradik same senget.



Ahh bahagianya cuti. Boleh bangun lambat sesuka hati. Makan pun heaven. And to top it off, having a wonderful family back home. I love them to bits and pieces :)


No comments: