Wednesday, June 9, 2010

One Of A Kind And Limited Edition.


Tadi kan, ada orang tu suruh buat post pasal dia. So since I terasa nak blogging tapi I taktau nak cerita pasal apa (pardon me, my brain is clogged and black out, thanks to mr holiday) So OK lah sayangness. I buat post pasal you!

Jeng jeng jeng. Bet everyone tertanya tanya who is this jejaka tampan to Aqilah Hamid. Jejaka tampan? OK GELAK GULENG GULENG. HAHAHAHAHA :P :P

Meet Muhammad Hadzwani Mohd Hasni. And Nur 'Aqilah Abdul Hamid. Ceh, macam nak ajak jemputan kahwin pulak. Jemputan ke walimatulurus kedua pasangan mempelai eh EH EHH. Belom lagiiiii. Not so fast Mojo Jojo!

itu dia pasangan mempelam. mempelai nantilah yihihiiihhiihi

Yelah, aku jujurlah kan, taknak semua orang berteka teki tertanya tanya (susahla jadi famous ni, mamarazzi paparazzi everywhere hahahaha perasan) Hadzwani dan Aqilah hanya berkawan. Berkawan rapat. Well memang dari dulu lagi kot kitorang BFF kan kan kan Hajewani?


dua dua suka camwhore! Geng ahh, sep sep!

Aku suka melepak dengan Wani. Sebab dia ni gila. Haha. Memang lupalah sedih-sedih. Aku boleh cerita semuaaaaaaaaa benda dengan orang tua ni. Boleh gelak kuat tak ingat. Nak kutuk kutuk gosip gosip, memang best dengan dia ni. Waaa I lap yu so strong lah Waniiii. Lepak ngan dia nak tempat mahal je. Starbucks weh, mana main mamak mamak, kedai-kedai tepi jalan ni. Aku orang kampuang je, tak biasalah kan Stabak mende ni. Aku lepak Kedai Upin Lui Barat je. Eh tu bukan kedai runcit ke? Ahh belasahh


comel kan kitorang dua. timekaseh timekaseh.

Actually dulu, kitorang ni sebenarnya musuh. Like seriesly musuh kot. Manjang gadoh je. Aku tak boleh betol nampak dia ni. Rase nak belasah-belasah je tulang belikat dia (hyperbola) Senang cakap aku pantanglah, memang tak senang nampak dia ni. Dia pulak memang kaki kutuk jadi sah-sahlah aku selalu jadi figura kutukan dia. Eleh, ko kutuk kutuk aku sebenarnya ko suka aku kan. Frustlah tu tak dapat aku dulu wahaha wek wek wek

Nak cerita pasal kitorang macamane baik and all memang sampai bila lah tak habis. Nanti tunggu je lah aku buat novel. Korang beli pastu duduk kat tepi sudut tu baca diam diam.

bak kata hajewani, stay present and away present. HIHIHI

aku jugaklah peneman shopping dia. ceceh


Before dia terbang, aku sedih tahu. Sedih. Sebab dia nak pergi jauh, aku takut aku hilang dia, dia dah tak macam dulu, dia akan berubah, macammmm adelah orang tu. HAHA. But tengok, takde pon? OK je? Eventhough dia jauh aku tetap rasa dia dekat. Even lebih dekat than before. We can still share stories, problems, he can be the shoulder to cry on and penasihat kanan aku. You know, dengan segala falsafah-falsafah dia - 6 thinking hats and stuff (haha, remember?) I owe him a lot dohhh. A lot. Thanks Mr Bestie.


And who knows soon he would be Mr Boyfriend Aqilah? Haa itu yang kita taktahu.


p/s : Aku sayang kau weh, sayang gila! :)


2 comments:

Hadzwani Hasni said...

aqilah, aku suka kau. blushing lah gini!

Keyla Perry said...

hihihi, dah tau lame dah kau suke aku :P :P