Tuesday, January 25, 2011

Hikayat Esah dan Eton


Ok murid-murid, bagitau cikgu gambar apa kat bawah ni murid-murid? Bagus. Pandai anak murid cikgu ni. Mak bagi susu apa dulu? Ooo susu cap kantung Nespray rupanyaa.


ya rakan-rakan, ini adalah pembuka tin. atau orang utagha dok panggel, can opener.


Sekarang aku tengah merempat kat rumah kawan aku ni, Eton (nama di luar tabii kad pengenalan). Teman se-merempat aku namenye Esah (identiti wahsielaa. mak kite tak bagi bagitau) Alkisahnya malam ni Eton dengan Esah ni chef untuk dinner. So diorang pun sibuklah prepare menu terkemuka di seantero dunia absolutely boo-delicious : SARDIN AND TELUR DADAR.



Ye kitorang sengkek amat ni sekarang. Cepat lancarkan tabung derma kilat wahahhaha




Aku jadi tukang tunggu and tukang bau makanan. Masak sardin, takpayahla aku - merangkap masterchef (ehem) nak pantau kan. Tapi baru aku tau Esah dengan Eton ni tak reti guna can opener (rujuk gambar di atas, mukasurat 0.1)


Could you belieeeeeevvveeeee it? Ke actually ramai je lagi janda perempuan berhias kat luar sane yang tak reti guna benda alah ni? Put your hands up in the sky let me see! Haha



I mean, seriously? Can opener? Like, seriously?




OK Aqilah Ooo-kay. Please don't be so dramatic.




BUT THEN AGAIN, reaaaaaaalllllllyyyyyy? HAHAHAHHAHAHA



Sudahlah, penat aku gelak golek golek hahhahahahhahahahahahahhahaha adoilah Esah and Eton



P.S - Meh sini aku nak bagi petua sardin sedap. Taruk minyak bijan sebakul. Rasa sardin anda paaaassstttiiiiiii malaattoopp! Selamat mencuba tetuan pepuan dirumah yee BAHAHHAHAHAHAHA



amazingly yeah, i know how to use the can opener.

No comments: