Saturday, January 22, 2011

Manjalara Manjakani


Aku ni jenis suka share problem dengan orang. Aku suka meluah. Tak suke simpan sorang sorang. Kalau dah cerita, baru rasa beban tu dah lepas. Kire macam dulu tu masalah aku, sekarang jadi masalah kau pulak. Padanmuka. Sape suruh dengar ahahhahaha


JADI alkisahnya semalam aku agak serabot sikit. Serabot sebab takde rumah. Dengan kelas nak start next week ehhhh serabot I nyah. OK FINE AKU MEMANG MANJA DAN MENGADA. Wanie rilek je, aku pulak lelebih. Tak weh bukan apa tau, aku kan jenis rajin study. Nanti macamane nak study kalau takde rumah? Sedihla aku cenggini.


*Hidung Pinokio pun keluar*


Oh aku tipu ke rupanya. Ingatkan betul dah ape aku cakap tadi. Haha


Thank God I ada someone ni yang memang sudi nak dengar I potpet potpet menyerabotkan hidop padahal bende tu tak serabot pon, tapi aku suka nak serabot serabot sampai aku pon naik serabot lepastu mulelah mengadu serabot pastu menyerabotkan orang laen yang dengar cerita serabot aku. Ayat aku memang serabot.


Terima kasih awak. Eventhough awak busy and cuak nak exam pun, awak tak kesah spend time untuk saya. Nanti saya letak gambar awak kat header blog saye eh eh? Gambar serunding je pun ok whaaaaaaat? Hahahaha





Encik Rambut Pantene dan Cik Merah Jambu.

Pasni I nak panggil you Encik Rambut Pantene lah. Nickname ekslusip untuk Soo Last Year neh. Ape? Tak suke? Ada I kesah? Cakecakecak cakk caak cakk



Love,







No comments: