Monday, January 24, 2011

Rumah Impiana Anjung Seri


Sebelum aku melompat terkinja, aku nak baca bismillah dulu.



Bismillahirrahmanirrahim..



YAAAAAAAAAAAAYYYYYY DAH BOLEH PINDAH RUMAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH! SUKENYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! HAUYEH HAUUYEEEHHH



Alhamdulillah, the magic word.





Jadi hari ini secara rasminya, bermulalah pencarian rumah baru yang ber-wallpaper bunga bunga. Ye, aku nak wallpaper bunga bunga. Macam ni :




*google google*






REAAAADDDDYYY?









tadaaa! meriah kau tahu kalau rumah ade wallpaper cenggini. eee geram rasa nak cubit je



TAPI haaapedaa. Punyalah semangat aku google. Jumpa besar taik idong aku ni je. Halahhai. Takpe ah belasah je. Yang penting korang nampak apa yang aku nak. Nampak tak? Tak nampak sudahhhhhhhhh




jantungku berdegup kencang tatkala mataku bertentang susuk tubuhmu

very the gorgeous i loooiikkeee. hamek kau bunga dia sebesar alam. puas hati

pemilik rumah bijak bermain dengan warna pastel, mengadunnya menjadi warna harmoni. memberi ketenangan kepada mata yang memandang.


Hah kan aku dah cakap. Aku memang ada bakat jadi penulis majalah Anjung Seri takpun Impiana wahahahhahahahaa. Baek aku ready. Mane tau esok lusa editor majalah tu nak call. Hik. Eksaited lak ai *mekap mekap*


Sudah Aqilah. Perasan.


Oh baidewei, doa doakan ye aku dapat rumah yang agak besoooaaaaaarrrrr dan murah. Dan selesa. Dan ada perabot siap-siap. Dan dekat dengan unibersiti. Dan takpayah susah susah nak naek bas ulang alik. Dan dekat dengan town boleh hangout kat bar cuci mata skodeng mat peracih senang nak shopping.
Dan paling penting, ADA WALLPAPER BUNGA BUNGA!


Tak kira! Nak jugak! Naaaak jugaaak! Hentak kaki iyah iyaah iyyaah





Hell yeah I do love you, wallpaper bunga bunga.








No comments: