Sunday, March 20, 2011

Rupanya Gerimis Mengundang.



Hobi baru. Duduk termenung, senyap, kepala berputar ligat, berfikir. Aqilah susah nak duduk diam diam senyap senyap ni. Tapi sekarang that's what I prefer the most. I dont know why. But I kept doing it alot lately. Mencari ketenangan mungkin.



Sampai kawan aku pon pelik kenapa senyap. Dalam bas pergi Strasbourg pun aku senyap sepanjang jalan. Ofcourselah tido, watpe lagi hahahahaha tapi bila bangun, aku pandang tingkap, termenung jauh jauh. Sampai menitis air mata tanpa sedar. Lap cepat cepat. Kantoi ah diorang nampak nanti. Tak macho ah gua bebb


Serabut lah sejak kebelakangan ni. Dengan rumah tunggu tunggu tak siap. And my performance dalam study tak se-bright dulu (waceh bright lah sangat kan) and, ya. Tanak sebut. OK Tanak sebut nananananana


Benda yang aku taknak sebut ni kot yang effect the most. Like orang putih kata, you dont play play with the fire you know. You play you see lah what happen. Serve you right.


Ye padanmuka aku.


But I believe, everything happens for a reason. Aku tahu ada yang sayang aku lebih dari aku sayang dia.


Akan ku genggam kuat-kuat hasil lamunan jauhku ni. OK, ayat agak takboleh belah disitu. Eh sukela hati kan. haha


Byee!



No comments: